φ.δ.

Παράλογο

Στο χείλος κάποιου πράγματος, σίγουρα.

Σε ένα ύψος, όχι δυσθεώρητο και αφύσικο.

Στο ύψωμα που κατακτιέται από ανθρώπινα πόδια

Ένα διάλειμμα που κρατάει μια στιγμή

Ίσα-ίσα να ρίξεις μια ματιά στη θέα

Και μετά χάος.

«Μιας και δεν χρειάζεται να σπρώχνω, θα ήταν κρίμα να μην δοκιμάσω κι εγώ να κάτσω λίγο στο τιμόνι της νταλίκας»

«Ω, παρακαλώ»

Μπαίνεις

Κάθεσαι

«Ααααα, κουμπάκια»

Κι αρχίζει ο κατήφορος

Όταν ανακαλύπτεις το φρένο, είναι

πια-πολυ-μα-πολύ-αργά

Το απότομο φρενάρισμα λύνει τα μάγια

Η νταλίκα γίνεται πάλι βράχος

Και κυλά στην πλαγιά, με τον περήφανο οδηγό καβάλα

Από την κορφή του υψώματος ακούγονται χειροκροτήματα

«Φέρτο πάνω να κάνω κι εγώ μία»

«να κάνω κι εγώ μια»

«να κάνω κι εγώ μία»

«να κάνω κι εγώ μία»

Κάτω σκιά και σιωπή θανάτου.

φιδ’

One thought on “Παράλογο

δεν χρειάζεται διεύθυνση e-mail για να σχολιάσεις

